Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/21038
Title: Thực trạng chiến lược Marketing - Mix 4P tại Công ty Cổ phần Ô tô Bà Rịa - Vũng Tàu - Mitsubishi Bà Rịa - Vũng Tàu: Khoá luận tốt nghiệp
Authors: Lê, Ngọc Trang Thơ
Nghiêm, Phúc Hiếu (GVHD)
Keywords: Marketing -- Chiến lược -- Khoá luận tốt nghiệp
Quản trị chiến lược
Issue Date: 2024
Publisher: Trường Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu
URI: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/21038
Appears in Collections:Ngành Quản trị kinh doanh (KLTN-BVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Le-Ngoc-Trang-Tho-DH20QS.pdf2,54 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.