Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/21038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Ngọc Trang Thơ-
dc.contributor.authorNghiêm, Phúc Hiếu (GVHD)-
dc.date.accessioned2024-08-16T09:00:11Z-
dc.date.available2024-08-16T09:00:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/21038-
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường Đại học Bà Rịa - Vũng Tàuvi
dc.subjectMarketing -- Chiến lược -- Khoá luận tốt nghiệpvi
dc.subjectQuản trị chiến lượcvi
dc.titleThực trạng chiến lược Marketing - Mix 4P tại Công ty Cổ phần Ô tô Bà Rịa - Vũng Tàu - Mitsubishi Bà Rịa - Vũng Tàu: Khoá luận tốt nghiệpvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Ngành Quản trị kinh doanh (KLTN-BVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Le-Ngoc-Trang-Tho-DH20QS.pdf2,54 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.