Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20719
Nhan đề: A Teaching Model for Undergraduates Based on Program Outcomes: A Survey on the Teaching and Learning Process at Ba Ria – Vung Tau University
Tác giả: Le, Van Quoc
Từ khoá: Teaching model
Students’ self-regulated learning
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: International Journal of Current Science Research and Review
Tùng thư/Số báo cáo: International Journal of Current Science Research and Review, Volume 06 Issue 05 May 2023;
Tóm tắt: The paper proposes how to build a teaching model that combines subject’s outcome standards, lesson plans, assessment and technology-based approach to better support students' self-regulated learning (SSRL). The formative assessment method is combined with the summative assessment method in the teaching process with the goal of meeting the maximum output standards of the course objectives built for the course. The lesson plan is designed to be flexible in combination with technology to help students’ self-regulated learning and achieve the subject objectives in terms of knowledge, skills and attitudes. The paper surveys second-year students at Ba Ria - Vung Tau University. Results from observations and surveys show that lecturers have not been able to link the above these factors to help students achieve all three outcome standards of knowledge, skills and attitudes.
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20719
ISSN: 2581-8341
Bộ sưu tập: Du lịch - Sức khỏe (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Le-Van-Quoc.pdf782,44 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.