Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19734
Title: Sử dụng hiệu quả phương pháp nêu vấn đề trong dạy - học môn Giáo dục công dân ở trường trung học phổ thông
Authors: Lê, Kinh Nam
Huỳnh, Mộng Nghi
Keywords: Giáo dục công dân -- Phương pháp giảng dạy
Issue Date: 2019
Publisher: Hiệp hội thiết bị Giáo dục Việt Nam
Series/Report no.: Tạp chí Thiết bị giáo dục, số 190 - kỳ 1 - T.4;tr. 38-40
Abstract: The article focuses on analyzing the necessity and nature of teaching - learning by method o f raising the problem in teaching Citizenship Education at high schools. The paper also outlines the stages to be taken and the forms when using the situation to raise the issue o f teaching and learning Citizenship, and the author also assesses the advantages to be taken and the disadvantages that need overcome in the process of using this method.
URI: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19734
ISSN: 1859-0810
Appears in Collections:Kỹ năng mềm - Đại cương(Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Su-dung-hieu-qua-pp-neu-van-de.pdf408,04 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.