Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20792
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorTran, Thi Thuy-
dc.contributor.authorNguyen, Minh Tam-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Thu Ha-
dc.contributor.authorLe, Thi Hoai Tram-
dc.date.accessioned2023-08-22T09:37:36Z-
dc.date.available2023-08-22T09:37:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2644-0679-
dc.identifier.issn2644-0695-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20792-
dc.description.abstractPainting is one of the most important and popular forms of art. It serves not only as a means of appreciation but also as a document expressing of a local culture, a country, or a continent. This study selects two folk paintings: "Village School" by Kim Hong Do (1745-1806?) from the Danwon Folk Painting Collection - a Korean national treasure (number 527) dating back to the late Joseon period (1700~1850); and " Village School" by the Hồ, Hoàng, and Nguyễn families in Vietnam, created in 1440 during the Le so Dynasty. The objective is to explore the teaching and learning cultures of Korea and Vietnam, with a specific focus on the cultural aspects of Han character education in both countries.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherInternational Journal of Social Science And Human Researchvi
dc.relation.ispartofseriesInternational Journal of Social Science And Human Research, Volume 06 Issue 08 August 2023;pp. 4870-4877-
dc.subjectFolk Painting -- Teachingvi
dc.titleCompare Between the Scenes of Teaching in South Korea and Vietnam in the Folk Paintingvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Ngoại ngữ - Khoa học xã hội (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Tran-Thi-Thuy.pdf708,57 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.