Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20502
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyen, Tuan Dat-
dc.contributor.authorHo, Lan Ngoc-
dc.date.accessioned2022-06-16T07:45:23Z-
dc.date.available2022-06-16T07:45:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2582-1008-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20502-
dc.description.abstractChina is one of the major import markets for Vietnam's agricultural products, with many agricultural products accounting for 40 to 70 percent of the total export market share. However, since 2019, the export of Vietnamese agricultural products to the Chinese market is showing signs of slowing down due to many barriers from China and the impact of the Covid-19 pandemic. In order to boost exports, Vietnam needs to synchronously implement a number of solutions to remove remaining difficulties. The article analyzes the current situation of Vietnam's agricultural product exports to the Chinese market in recent years and proposes directions to boost Vietnam's agricultural exports in the coming time.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherInternational Journal of All Research Writingsvi
dc.relation.ispartofseriesIJARW, March 2022 | Vol. 3 Issue. 11;188-191-
dc.subjectAgricultural productsvi
dc.titleBoosting exports of Vietnamese agricultural products to the Chinese Marketvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Kế toán - Quản trị kinh doanh (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
LanNgoc.pdf638,76 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.