Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19842
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorTran, Nha Ghi-
dc.contributor.authorVu, Van Dong-
dc.date.accessioned2019-10-16T02:10:47Z-
dc.date.available2019-10-16T02:10:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2456-2165-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19842-
dc.description.abstractThis study was conducted to assess factors affecting brand identification of green skin pomelo product. By quantitative research method, using Structural Equation Model (SEM), the study surveyed 200 customers who used green skin pomelo product. Research results show that there are 3 factors affecting brand identification of green skin pomelo: (1) Satisfaction (β = 0.24); (2) Prestige (β = 0.30; (3) Corporate communication (β = 0.10). The level of explanation of the factors on brand identification is 35.9%. Finally, the study proposed some limitations and future research directions.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherInternational Journal of Innovative Science and Research Technologyvi
dc.relation.ispartofseriesVolume 4, Issue 6, June – 2019;pp. 80-82-
dc.subjectBrand Identityvi
dc.subjectBrand Identificationvi
dc.titleFactors Affecting Brand Identification: The Case of Green Skin Pomelo Productvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Sau Đại học (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
IJISRT19JU125.pdf430,51 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.