Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15861
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorWhalley, Andrew-
dc.date.accessioned2016-12-26T08:13:47Z-
dc.date.available2016-12-26T08:13:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citation2nd editionvi
dc.identifier.isbn9788776816438-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15861-
dc.descriptionPages : 116vi
dc.description.abstractStrategic Marketing is aimed as an introduction to Strategic Marketing Management for students on Marketing and Business strategy courses. It covers the origins of modern marketing, relates contemporary and classic theory to Marketing in both academic and practical terms, providing a solid foundation for the understanding of Marketing. A valuable resource to the student and marketing practioneer alike, this book is a discerning choice for those seeking a deeper knowledge of Marketing’s theory and its place within a modern, effectively and efficiently run business.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherbookboon.comvi
dc.subjectStrategic marketingvi
dc.subjectChiến lược tiếp thịvi
dc.titleStrategic Marketing - eBooks and textbooks from bookboon.comvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Strategy (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Strategic-Marketing.pdf7,62 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.